Czy Twoje przedsiębiorcze podejście i umiejętność innowacyjnego myślenia mogą pomóc nam w dotarciu do większej liczby ludzi w całej Polsce niż kiedykolwiek?
Nasze zespoły B2B i Mass Market napędzają nasz biznes docierając do ogromnej liczby klientów i wykorzystując dane w celu optymalizacji przychodów w każdym z kanałów sprzedaży. Dołącz do nas w ramach programu managerskiego “Step Forward” i zdobądź szansę na spektakularne przyspieszenie Twojej kariery! Zostań ekspertem, który pomoże nam wejść na jeszcze wyższy poziom!
Czego możesz się spodziewać?
- Dołączysz do3-letniego programu rozwojowego złożonego z 3. rotacji na trzy różne stanowiska w obszarze B2B i B2C, Online Sales lub obsługi klienta, z których każda trwa rok
- Zajmiesz się współtworzeniem i realizacją strategii sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)
- Będziesz opracowywać innowacyjne rozwiązania cyfrowe aby odkrywać nowe możliwości sprzedaży
- Wesprzesz nas we wprowadzaniu innowacji i wykorzystywaniu danych przy optymalizacji przychodów
- W obszarze B2B skupisz się na:
Zarządzaniu segmentacją klientów
Produktach B2B
Zarządzaniu i koordynacji projektów
Relacjach z klientami i networkingu - W obszarze B2C skoncentrujesz się na:
Strategii sprzedaży online
Analityce i konwersji mediów
Strategii łączenia się online i offline z klientami

Co możemy Ci zaoferować:
- 3-letni płatny program managerski w oparciu o umowę o pracę na czas programu, z wynagrodzeniem na start w wysokości 7 000 zł brutto
- Możliwość odbycia rotacji międzynarodowej w obrębie innych zagranicznych spółek wchodzących w skład grupy Liberty Global (np. Wielka Brytania, Holandia)
- Możliwość dołączenia do zespołu UPC na stałe, po pomyślnym zakończeniu programu
- Bogaty pakiet benefitów obejmujący dostęp do platformy MyBenefit, prywatna opieka medyczna, usługi UPC w promocyjnej ofercie dla pracowników i wiele innych
- Ustrukturyzowany program nauki i rozwoju idący w parze z codziennym życiem zawodowym
Co Ty możesz zaoferować nam?
- Ukończone studia (lub spodziewane ukończenie niebawem) w dowolnym obszarze (kierunek biznesowy, handlowy lub związany z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem) i gotowość do podjęcia pracy we wrześniu 2021 r
- Wyróżniające Cię naturalne zainteresowanie sprzedażą, technikami obsługi klienta oraz social mediów (doświadczenie zdobyte podczas studiów będzie dodatkowym atutem)
- Jesteś obywatelem UE lub posiadasz zezwolenie na pobyt w Polsce
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie C1)
- Łatwość w kreowaniu niestandardowych pomysłów i napędzania własnego procesu uczenia się i rozwoju
- Umiejętność innowacyjnego myślenia i skutecznego rozwiązywania problemów
- Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków z wielu źródeł danych
ŚCIEŻKA REKRUTACYJNA
ETAP I: WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz aplikacyjny i odpowiedz na istotne dla procesu rekrutacji pytania.
ETAP II: TEST SCENEK SYTUACYJNYCH
Wypełnij online krótki Test Scenek Sytuacyjnych i powiedz nam jak byś się zachował w konkretnych sytuacjach.
ETAP III: TELFONICZNA ROZMOWA REKRUTACYJNA
Weź udział w krótkim telefonicznym interview z Talent Acquisition Specialist, abyśmy mieli okazję poznać Cię lepiej.
ETAP IV: ASSESSMENT CENTRE ONLINE
Ostatnim etapem jest Assessment Centre Online – sukces na tym etapie oznacza zakwalifikowanie do programu Step Forward i otrzymanie oferty od UPC!
Teraz, gdy dowiedziałeś się więcej o programie managerskim Step Forward 2021, czy chciałbyś wziąć w nim udział? Zapraszamy do aplikacji!
Zapraszamy do aplikacji!